Homepage Systeembeheerder

Magna Cura zoekt: Systeembeheerder

Een Systeem Engineer geeft invulling aan het netwerkbeheer bij onze klanten, uitvoeren van projecten, verzorgen van uitleveringen van hard- en software, het oplossen van knelpunten bij relaties en het geven van advies. Hierbij behoren ook garantie, onderhoud en service afhandelingen.

Werkzaamheden
Een Systeembeheerder heeft doorgaans de volgende taken: 

  • Invulling geven aan de externe, interne en technische dienstverlening bij klanten. Dit betreft controle, begeleiding en advisering, maar ook reparatie, testen, installatie, assembleren, en configureren.
  • Afstemmen van meldingen en planning van werkzaamheden met aangewezen contactpersoon en uitvoeren van hieruit voortvloeiende activiteiten. Aanzien van technische aangelegenheden, waarover men voldoende kennis en ervaring beschikt om bindende uitspraken te doen.
  • Administratieve verantwoording van uitgevoerde werkzaamheden. (bezoekverslagen, urenverantwoording, etc.).
  • Het op peil houden van de eigen kennis en ervaring voor wat betreft de producten en de toepassing daarvan. Het zelf initiëren van activiteiten, welke noodzakelijk zijn om de technische werkzaamheden op een adequate wijze te kunnen (blijven) uitvoeren.
  • Bewaken van eigen productiviteit en kwaliteit van de geleverde prestaties.
  • Bijdrage leveren aan een optimale werkomgeving, onderlinge afstemming van activiteiten met collega's en ontwikkelen van initiatieven die hieraan een bijdrage kunnen leveren.
  • Signaleren van (technische) ontwikkelingen in de markt, die voor (toekomstige) dienstverlening van belang (kunnen) zijn.
  • Ondersteuning van de verkoop bij presales activiteiten op het gebied van de techniek.
  • Het terugkoppelen van activiteiten naar de Operationeel Manager.

 


Wij komen graag met jou in gesprek. Neem contact op met Leo den Hoedt voor het maken van een afspraak.  

 

Leo den Hoedt
06-11361303
l.denhoedt@magnacura.nl

Zelfstandigheid/bevoegdheid

  • Zelfstandige besluitvorming ten aanzien van de uitvoering van technische activiteiten bij relaties betreffende de automatisering tenzij beschikbare kennis, ervaring of mogelijke gevolgen van storing of verhelpen hiervan, aanleiding geeft voor nader overleg.
  • Het ondersteunen van de verkoop bij de presales activiteiten op het gebied van techniek.

 

Functie-eisen

  • MBO/HBO niveau.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Uitgebreide kennis van:
    - Hardware werkstations en servers.
    - Switching en routing.
    - Besturingssystemen t/m Windows 2016 Server en Windows 10.
    - Office 2016 en MS Office 365.
    - MS Exchange Server 2016 en hybrid Office 365.
    - Azure Cloud Omgeving.
    - Office 365 Cloud Omgeving.
  • Stressbestendig.
  • Goede contactuele eigenschappen.
  • Klant- en servicegerichtheid.
  • Rijbewijs.

 

Wij bieden
Naast het werken in een enthousiast technisch team, bieden wij:

  • Marktconform salaris.
  • Vast dienstverband.
  • Auto van de zaak.
  • Goede pensioensregeling.
  • Studie mogelijkheden.