Homepage Servicedesk Medewerker

Magna Cura zoekt: Servicedesk medewerker

Een Servicedesk medewerker verantwoordelijk voor het leveren van support op hardware, software en/of applicaties. Een Servicedesk medewerker neemt per e-mail of per telefoon vragen/storingen aan van eindgebruikers. Eindgebruikers zijn de (interne) medewerkers of klanten die je als support medewerker ondersteunt. Deze vragen/storingen registreer je in het callregistratiesysteem, TopDesk of een ander pakket. Na het registreren van de vragen/storingen, analyseer je deze en los je deze op. Indien je de vragen/storingen niet zelf kunt verhelpen maak je een ticket aan en zet je deze door naar de technisch verantwoordelijke. 

Werkzaamheden

Een Servicedesk medewerker heeft doorgaans de volgende taken: 

  • Aannemen, registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen per telefoon
  • Registreren en afhandelen van binnenkomende meldingen via e-mail
  • Fungeren als technisch aanspreekpunt voor collega’s
  • Eventueel doorverwijzen naar collega’s (bijvoorbeeld monteurs of technical support medewerkers)
  • Signaleren, verhelpen en/of melden van storingen
  • Proactief vertalen van klantmeldingen naar (verbeterde) technische oplossingen
  • Bijhouden van logboek van meldingen en vragen
  • Aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten
  • Actualiseren en optimaliseren van de werkinstructies
  • Eventueel opstellen van klantanalyses 

Functie-eisen

  • ICT-beheerder (mbo/hbo)
  • Stressbestendig
  • Goede contactuele eigenschappen
  • Klant- en servicegerichtheid


Wij komen graag met jou in gesprek. Neem contact op met Leo den Hoedt voor het maken van een afspraak.  

 

Leo den Hoedt
06-11361303
l.denhoedt@magnacura.nl